?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

 

 

 

Comments

( 26 comments — Leave a comment )
meamgrimlock
Jun. 5th, 2005 07:58 pm (UTC)
Wow. And What nice Boooooobies they are :)

Greg's a lucky guy!
twilightfenix
Jun. 6th, 2005 11:32 am (UTC)
I am sure he will agree one day
kuassary
Jun. 5th, 2005 07:59 pm (UTC)
yay! fanservice! ^.^
snow_lynx
Jun. 5th, 2005 11:15 pm (UTC)
Speaking of that... we have a couple of pictures for you specifically, mimicing some of the art you've drawn ;)

Er... to a DEGREE that is!
kuassary
Jun. 6th, 2005 08:54 am (UTC)
WOOT! I can't wait till you get home. :D
snow_lynx
Jun. 5th, 2005 09:31 pm (UTC)
WHEW, omg, for a sec, I thought you'd posted MINE.... LOL

Aw, hell... you can see my sucky sewing job on the pink bias tape.... Er, not that anyone's LOOKING at the STITCHING... Mrowr. ;)
twilightfenix
Jun. 6th, 2005 11:25 am (UTC)
>_> I would not do that.. Unless I was doing a close up and have a game Guess the boobie
dave_the_pak
Jun. 6th, 2005 02:47 pm (UTC)
So that means...
Ok, two points...

1 - that means you have pic's of redwing's?

2 - start the game!!! ( guess the boobies).

dpak
twilightfenix
Jun. 6th, 2005 02:57 pm (UTC)
Re: So that means...
1) nope but if you look on her site she posted you will see them

2) what is the prize?
whitetigergeek
Jun. 5th, 2005 10:01 pm (UTC)
YEAH BABY!!

I took that picture!!! WOOT!!!
luv ya babe ;)
twilightfenix
Jun. 6th, 2005 11:32 am (UTC)
Love you!! *huggles*
shower_of_light
Jun. 6th, 2005 06:04 am (UTC)
Phoenixgoddess is trying to enslave all the males in her friends list with the picture of the beautiful booooobies......
twilightfenix
Jun. 6th, 2005 10:15 am (UTC)
LOL ;) You better believe it
shower_of_light
Jun. 6th, 2005 02:09 pm (UTC)
well I am hooked Goddess!!!!
*eyes spinning*
smokin_man
Jun. 6th, 2005 02:36 pm (UTC)
Sweet!!!
twilightfenix
Jun. 6th, 2005 02:37 pm (UTC)
lol I am sure that made your day ;)
sage1217
Jun. 6th, 2005 03:48 pm (UTC)
why...why... I'm...eh.... "honored" you shared that with me?

::snickerfits::

So....thats what they are supposed to look like...::studies them closer::
twilightfenix
Jun. 6th, 2005 03:59 pm (UTC)
0.o; Yeah .. thats what they look like well just without the nipples there heh
wyldkyss
Jun. 6th, 2005 04:52 pm (UTC)
Glad I'm not the only one covered in freckles!
twilightfenix
Jun. 6th, 2005 05:08 pm (UTC)
;) nopers your not hehehe
auxiliarypriest
Jun. 6th, 2005 06:04 pm (UTC)
Lewd, devil women!!!
twilightfenix
Jun. 6th, 2005 06:32 pm (UTC)
MAWHAHAHAHA you know you love it
kangitanka3
Jun. 6th, 2005 06:05 pm (UTC)
Wow, you have titties! ;~D

Love,
~~Kt3-Loves-You-In-That-Sakura-Costume~~
twilightfenix
Jun. 6th, 2005 06:32 pm (UTC)
LMAO yeah the ones you keep grabing
thebb73
Jun. 7th, 2005 03:40 am (UTC)
Honey, he's gay. He doesn't know what they are when he grabs at them. ;-D
twilightfenix
Jun. 7th, 2005 07:31 am (UTC)
Yeah .. yeah.. to him thier just stress toys
( 26 comments — Leave a comment )